tiistai 15. toukokuuta 2012

Isn't that funny how every girls profile is about that one guy but he never knows that every word was about him?

Keskiviikkona (9.5) olin Nea kanssa ennen ripari tapaamista jolloin vaa pelattiin hetki Nean  kanssa.. Saatiin myös ''läksy'' laput mitkä mee pitää opetella kesällä tai vaikka nyt jolloin voi suorittaa heti ekana tapaamisella.. Torstaina oli sitten vaa koti päivä, mut olin Nean kans ja tehtii muffinsseja!! Ne viimiset 5kpl:t oli ainoat hyvät muut oli vähä kovii :S (: Perjantaita en muista???! :DD Viikonloppuna olin koton ja tulin sunnuntaina kipeääksi, oli pääsärkyä ja huonoa oloa )): Maanantaina ja tänään tiistaina on ollu nyt kotona ja aion mennä huomenna kouluun ja mulla on edessä sitten 2 koetta :SS alotin tietysti lukemisen tänään...  Mutta kyllä mä luulen että ne menee hyvin (:  Tostaina on vapaata.. Perjantaina on sitten VIIMEINEN(!!!!!) koe ja oon niii sika ilonen! :P , mutta nyt tähän loppuun vielä kuvia..



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti