sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Summer, please come back


Mä haluun kesän. Tuntee paljaiden varpaiden alla auringon polttama hiekka, nauraa siihen asti et alkaa itkettää, valvoo kesäöinä, sukeltaa viileässä vedessä hiukset auki ja tuntee olo ku merenneidoks, herätä siihen et auringonsäteet osuu mun silmään niin kirkkaina ja ilosina, olla mun ystävien kanssa ja tehdä kaikkee jännittävää, heittää päälle yks kymmenistä talvella jo ostetuista kesätopeista, kokee kaikkee uutta, tanssii yön viilentämällä asfaltilla ja tuntee sadepisarat käsivarsissa, sutasta auringon vaalentama tukka nutturalle, haistaa Nivean aurinkorasva iholla, ikuistaa hetket kameralle, tuntee raikas tuulenvire niskassa kuumana päivänä, syödä satoja jäätelöitä, nähdä maailmaa,, kääntää selkäni koulujutuille, olla vaan ja hymyillä, miettii joka ilta et huominen tulee oleen täydellinen päivä,.. mä haluun tuntee vapauden. Sinä hetkenä ku mä saan kattoo kouluu olan yli ja pitää toikkarista kiinni, sillon mä oon parhaimmillani, onnellisempi ku koskaan. Mä haluun vaan elää ja antaa mennä, tehä ihan mitä huvittaa ja näyttää maailmalle et just nyt mua ei pysäytä mikään,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti