keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

päivä 3


Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 - Tätä olen syönyt tänään
Päivä 3 - Mitä on rakkaus?
Päivä 4 - Minun päiväni
Päivä 5 -  Parhain ystäväni
Päivä 6 -  Tärkeimmät tavarani
Päivä 7 - Päivän asu
Päivä 8 - Sisarukseni
Päivä 9 -  Tällä viikolla
Päivä 10 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 11  - Unelmani
Päivä 12 - Mieleisin muistoni
Päivä 13 - Lemmikkini
Päivä 14 - Tässä kuussa
Päivä 15 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 16 - Tämä saa minut itkemään
Päivä 17 -  Pelkään
Päivä 18 - Suosikki paikkani
Päivä 19 - Ikävöin
Päivä 20 - Tähän pyrin


 

No rakkaus.. tähän on jotenkin vaikee vastata ja se on jokasen oma mielipide siit mitä rakkaus on. Mutta omasta mielestäni rakkaus on sitä että todellakin välittää jostain toisesta sisäisesti eikä pelkästään ulkonäön vuoksi.Rakkaus on myös sitä että sulla on kokoajan hyvä olla/haluat olla sen toisen kanssa ja olla oma itsensä. Ja rakastaa  toista omana itsenään eikä yritä muuttaa toista erilaiseksi mitä ei ole. Ite en kato paljoo kuinka hyvännäköinen joku jätkä on tai no jos mä nään sellasen kadulla ni kai mä nyt siitä huomautan kaveril ja tällee mut tärkeint on se luonne. Jätkä voi olla vaikka kuin hyvännäköinen mutta sillä silti voi olla huono luonne. Mulle on ainaki tärkeet jätkän tunteminen vaikka kyllä se ulkonäkökin siihen hieman vaikuttaa. (: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti