keskiviikko 14. elokuuta 2013

Back to business





maanantaina se sitten alkoi, nimittäin koulu! Nyt mulla siis starttasi SOTE:n eka vuosi. Eikä mua sinänsä jännitänyt paljoon. maanantaina koulu päivä siis kesti 9-14. ekana päivänä tutorit vaa kierätti koulun ja kerto kaiken näköstä tulevasta vuodesta. joka viikko siis vaihtuu lukkari.. en ymmärrä.

tiistaina 10:15-15:15, koulun jälkeen sitten heti kirja ostoksille ja tietenkin Suomalaisesta kirjakaupasta löytyy vain 2 kirjaa! suunnattiin äitin kanssa toiseen kirjakauppaan ja sieltä löytyi 3 mutta 1 kirja vielä puuttuu. 


HUH, onneks mentiin ajoissa koska mun kaveri meni samana päivänä mutta vähän myöhemmin hakemaa kirjoja mutta ne oli jo myyty loppuun. nyt tänään äiti ilmoitti että niitä kirjoja ei vissiin olisikaan tarvinnut ostaa sillä äitin kaverilla on kuulemma samat kirjat ja saataisiin ne, JA VIELÄ ILMASIKS! nooh, sen näkee sitten 
huomenna kun se tuo niitä kirjoja meille.. 


perjantaiks olis läksynä kirjoittaa A4 kokoinen aine itsestään, en kyllä tiedä mitä mä kirjotan.. ja myös sellainen elämänkaari juttu. oon nyt jo niiiiin väsyny, en jaksa :d ehkä meen ottaa pienet unet ni voisin jaksaa.

Kuitenkin oikein hyvää alkanutta viikkoa, varsinkin koulunpenkille palanneille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti