maanantai 20. kesäkuuta 2011

Canon PowerShot SX30 IS

Mmm.. joo tota noinn siis me oltii täs yks pv viime viikol perheen kans Joutsijärvel uimas mut mä en tietenkää menny tietyist syist (: Nii ja sit tuli tylsää ja sit mä näin siel pelastus veneen ni mul sit välähti et mä lähen sit meloo kun en uimaa sit menny. No sit  kummiski Joonas, Miika ja Senja halus tul kans ni menin sit niitte kans ja sen jälkee alko sitte satamaan ja lähettii sit äkkii autol ja tultii kotii loppu pv meni sit vaa chillaillen ja sit muutin TAAS järjestyst omas huonees (: Sit muit päivii en muist kai nekin sit meni chillaille (:: Mut Perjantain Miika lähti VPK:n johki alue leiril ja Nea lähti sit Powerparkkii ja sit se muute vaa oli siel suunnas. Joo ja Lauantai aamust päätettii et lähetää Kunkul kattoo vaarii ja mummuu oltii sit siel johki 18 asti ja lähettii takas mut siel nähtii sit kans mee luokkalaise mutsi (:: Joo ja sit Sunnuntain kans chillaili mut sit tnä käytii hakee mul uus kamera!!! <3 Oon jo ehtiny paljo kuvailee sil hankittii siin sit samal tai oikeestaa tos tuli mukan semmone tulostin se on semmone jännän pieni :3 Mä oon niiiiin ihastunu toho kameraa et .... ÄÄÄÄÄ!! :D Mut sit olin tnä viel Nean kans kun se tuli takas sit aateltii et mennää kauppaa kun alko tekee nii mieli karkkii mut sit etittii mun lompsaa ja huomattii samal et ei helvetti klo on 21:55 et me ei millää ehit sin ja sit Neakin tajus et sen piti 30 minsaa sit ol koton (: ei mul sitte muuta.



                                         Sulost :3

                                             Sori Nea oli pakko :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti