maanantai 6. kesäkuuta 2011

Ei otsikkoooo (:

Joo elikkä tnä oon vaa chillaillu ja ehk hieman auttanu äippää siivoomaan tota alakertaa et jos se saatais maalattuu ja tuotuu huonekaluja (: Siit vissii pitäs tulla semmonen ''perhe huone'' tai joku tomme mis voi pelat kaikenmoisii pelejä ja sun muuta kivaa.Vietiin mee kissaaki ulos (: harmivaa kun oli niin kuuma ni se ei oikee tykkäny liikuskella. Sit ottelin kuvia ja leivoin Masaliisaa (:: *nam* Hah! Miika halus koklat mun bigsuje ylä osii :D en nauranut sitte yhtää! Sitte kattelin kaikii mekkoi mitä löyty mut niit oli vaa pari mitä ehkä suostuisi käyttämää ja sit mul tuli joku vimma sisustaa mun huonet se olis kyl nyt aika hankalaa :S Sit on joku ''kauhee ongelma'' kun pitäs men laival mut kaikki on kyl sitä mielt et ei mentäs koska osa haluu maikkalaa ja se matka maksaa varmaa n. 500 euroo ja jos me mentäs laival me ei saatas rahaa maikkalaa mut jos ei mentäs laival ni meil hankittas lippui maikkalaa sun muuta mut toisaalt se olis iha kiva kyl lähtee risteilyl kun siel on ain tosi hyvää ruokaa (: Mut kun me saadaa myös jokasest hommast mitä tehää koton ni 50snt ja mul on kertyny nyt 2.50 (huimaaa!!) ja säästös muute vaa 6 euroo. Nii emmä sit tiä mut me katotaa sitä matkaa sitte.. Mut kyl varmaa taida vaihtaa järjestyst mun huonees kun oon jotenki kyllästyny tähä järjestyksee  mut en kyl vois mitää isoo tehä. Mut ei ny täl kertaa mitää enää nyt kun ei väsytä ni vois men suunnittelee uutta järjestyst tän huoneesee (:
























Hyvää kesää ! (:

  - Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti